Generelt
newnordichome.dk tilbyder 30 dages returret fra den dag varen blev modtaget.
Varen skal returneres ubrugt, i original emballage og i samme stand som du modtog den. Vedlæg venligst kvitteringen/ordrebekræftelse eller en kopi af den, så vi ved hvilken ordre det omhandler, når vi modtager din vare retur.
Hvis vi ser varen har været taget i brug ved modtagelse, mister du retten til returnering. Modtager vi din returvare i ødelagt emballage, mister du ligeså retten til returnering. (Du har naturligvis retten til at pakke din vare ud af papkassen og se varen).
Returnering
Ved returnering af varer betaler kunden selv fragtomkostninger.
Vedhæft venligst ordrenummeret, og sørg for at gemme kvitteringen for din returnering. når du aflevere i din pakkeshop/fragtmand. (Dette er vigtigt, da vi ikke refunderer, hvis pakken ikke dukker op på vores lager. Med din kvittering vil du kunne følge din returpakke og drøfte med fragtfirma vedr. returleverance, hvis den ikke er dukket op.)
Returnerede varer skal pakkes korrekt. Beskadigede returnerede varer erstattes og returneres ikke, hvis skaden opstår på grund emballage ved returnering.
Du kan bestille en GLS returlabel hos os her.
Større møbler og spejle kan typisk ikke sendes med GLS og skal afhentes af en fragtmand. Her skal du kontakte os på mail [email protected] og aftale nærmere information.
Prisen varierer afhængigt af varens vægt og størrelse:
Retur 0-10 kg. som kan sendes med GLS: 69, –
Retur 10-15 kg. som kan sendes med GLS: 99, –
Retur 15-20 kg. som kan sendes med GLS: 139,-
Returvare der vejer op til 50 kg. der ikke kan sendes med GLS (F.eks. større pakke med en stol): 250 ,- (Kan kun afhentes ved kantsten)
Returvare der vejer 50-75 kg.: 500,- (Kan kun afhentes ved kantsten)
Returvare +75 kg.: 850,- (Kan kun afhentes ved kantsten)
Spejle 60-100 cm: 179, –
Spejle over 100 cm.: 250,-
Pallevarer: 599,-
Du er naturligvis også velkommen til selv at returnere på vores lager i Birkerød kvit og frit. Kontakt os på mail, så giver vi besked omkring, hvornår vi er på adressen.
Min varer er defekt ved modtagelse, hvad gør jer ?
Oplever du, at du har modtaget en defekt vare, skal du kontakte newnordichome.dk hurtigst muligt på mail dog inden 7 hverdage. Vi skal have billeder af fejl og mangler, for at kunne vurdere sagen. Du hører fra os inden for 48 timer i hverdage. Husk altid at gemme din emballage, da vi skal bruge originalemballage i tilfælde af at varen skal retur til leverandør.
KRAV I FHT. SPEJLE
Spejle er en skrøbelig genstand. Hvis du finder fejl på dit modtagne spejl, skal vi have reklamationen inden varen tages i brug og inden for 7 hverdage efter modtagelsen. VIGTIGT – Gem originalemballage, da varen skal retur i denne hvis fejl.
Vi accepterer ikke nogen reklamationer efter at varen er taget i brug.
Vi vil gøre vores bedste for at løse sager med utilfredshed.
Send en e-mail til: [email protected]
Returneringsadresse (Bemærk du skal sende retur til vores adresse og ikke til en pakkeshop. Vi afhenter ikke pakker hos pakkeshops)
New Nordic Home
Bregnerødvej 132B, stuen
3460 Birkerød
Danmark
HUSK at ligge en seddel i din kasse med det ordrenummer og navn som returneringen omhandler, ellers kan vi ikke finde dig i vores system.
Når vi har modtaget varen til retur, tager det 5-14 arbejdsdage, før de refunderede penge vises på din konto. Refusion til Mastercard kan tage op til 45 arbejdsdage.
Tilbagebetaling
Når din returnering er modtaget og kontrolleret (Her kan gå op til 10 hverdage), sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.
Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.
Forsinkede eller manglende tilbagebetaling
Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.
Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på [email protected].
Varer der ikke kan byttes/refunderes
Udvalgte varer kan ikke byttes. Dette vil stå oplyst på produktets sider. Omhandler typisk 2. sorteringsvarer.
Brug for yderligere hjælp?
Kontakt os på email: infonewnordichome.dk for spørgsmål relateret til refusion og returnering.