Returnering

 

FORTRYDELSESRET & RETURNERING:

OBS. VI TAGER IKKE I MOD RETURFORSENDELSER MED FRAGTFIRMA DAO, DA DE LEVERER OM NATTEN, HVOR LAGERET ER LUKKET!

newnordichome.dk tilbyder 30 dages returret fra den dag varen blev modtaget.
Varen skal returneres ubrugt, i original emballage og i samme stand som du modtog den. Vedlæg venligst kvitteringen/ordrebekræftelse eller en kopi af den, så vi ved hvilken ordre det omhandler, når vi modtager din vare retur.
Hvis vi ser varen har været taget i brug ved modtagelse, mister du retten til returnering. Modtager vi din returvare i ødelagt emballage, mister du ligeså retten til returnering. (Du har naturligvis retten til at pakke din vare ud af papkassen og se varen).

Når vi har modtaget og godkendt returneringen (Op til 10 dage), overfører vi hele købsbeløbet til den konto, hvor betalingen blev foretaget. Du modtager en mail herom, når vi har har registreret din retur. Der går 2-7 hverdage før du kan se beløbet retur på din konto.

Ved returnering af varer betaler kunden selv fragtomkostninger.
Vedhæft venligst ordrenummeret, og sørg for at gemme kvitteringen for din returnering. når du aflevere i din pakkeshop/fragtmand. (Dette er vigtigt, da vi ikke refunderer, hvis pakken ikke dukker op på vores lager. Med din kvittering vil du kunne følge din returpakke og drøfte med fragtfirma vedr. returleverance hvis den ikke er dukket op.)
Returnerede varer skal pakkes korrekt. Beskadigede returnerede varer erstattes og returneres ikke, hvis skaden opstår på grund emballage ved returnering.

Du kan bestille en returlabel hos GLS her: https://send.gls.dk

Du kan også bestille en returlabel hos os. Kontakt os på mail: info@newnordichome.dk Prisen varierer afhængigt af varens vægt og størrelse:

Retur 0-10 kg. som kan sendes med GLS: 59, –

Retur 10-15 kg. som kan sendes med GLS: 99, –

Retur 15-20 kg. som kan sendes med GLS: 119,- 

Spejle 60-100 cm: 179, –

Spejle over 100 cm.: 199,-

Pallevarer: 499,-

Du er naturligvis også velkommen til at returnere på vores lager i Birkerød. Kontakt os på mail, så giver vi besked omkring, hvornår vi er på adressen. 

Min varer er defekt ved modtagelse, hvad gør jer ?

Oplever du, at du har modtaget en defekt vare, skal du kontakte newnordichome.dk hurtigst muligt på mail. Vi skal have billeder af fejl og mangler, for at kunne vurdere sagen. Du hører fra os inden for 24 timer i hverdage. Husk altid at gemme din emballage, da vi skal bruge originalemballage i tilfælde af at varen skal retur til leverandør. 

KRAV I FHT. SPEJLE

Spejle er en skrøbelig genstand. Hvis du finder fejl på dit modtagne spejl, skal vi have reklamationen inden varen tages i brug og inden for 14 dage efter modtagelsen. VIGTIGT – Gem originalemballage, da varen skal retur i denne hvis fejl. 
Vi accepterer ikke nogen reklamationer efter at varen er taget i brug.

Vi vil gøre vores bedste for at løse sager med utilfredshed.

Send en e-mail til: info@newnordichome.dk

Returneringsadresse

New Nordic Home
Bregnerødvej 132B, stuen
3460 Birkerød 
Danmark
Husk at mærke pakken “RETUR”.

Når vi har modtaget varen til retur, tager det 5-14 arbejdsdage, før de refunderede penge vises på din konto. Refusion til Mastercard kan tage op til 45 arbejdsdage.

X