Handelsbetingelser

 

PRISER OG FRAGT

Vi leverer til alle lande i europa – We ship to all countries in Europe. 

Vi bestræber os på at levere din bestilling inden for 2-7 hverdage. I nogen tilfælde kan der opstå længere leveringstid. Vi kontakter dig inden 3 hverdage, hvis dette skulle være tilfældet. 

Vi samarbejder med GLS, PostNord, Bring og diverse fragtmændsfirmaer  mht. levering af pakker. Møbler og større interiør varer, vil blive sendt med fragtmand til kantsten på din adresse. I tilfælde af, at de vare skal sendes med fragtmand, kontakter vi dig og aftaler nærmere. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, hvis du skulle have spørgsmål. (Se også afsnittet: Levering af møbler).

newnordichome.dk tager altid forbehold for trykfejl i såvel printet, som digitalt materiale.

Opgivet priser er uforpligtende og sælger forbeholder sig retten til at regulere de aftalte priser, hvis leveringen ikke har fundet sted grundet købers udsættelse i tilfælde af valutakursændringer, prisforhøjelser fra underleverandører, materialeprisstigninger, ændringer i arbejdslønninger, statsindgreb eller lignende forhold.

Rabatkoder: 

Ranbatkoder kan ikke kombineres med tilbud, i forvejen nedsatte vare eller andra rabatkoder.

LEVERING AF MØBLER, samt større produkter 

Hvis vi vurdere, at en ordre ikke kan sendes forsvarligt med GLS eller Post Nord, så sender vi din bestilling med fragtmand. Uden mer-betaling. Vi kontakter dig, hvis dette bliver aktuelt for din ordre. BEMÆRK at ved forsendelse med fragtmand, er leveringen til kantsten. 

Alle priser er inklusiv moms 25%.

Fragtomkostningen til GLS B2B SHOP er 19 kr. uanset ordrens størrelse. Fri fragt ved køb over 500 kr.

Fragtomkostningen GLS privatadresse er 89 kr. uanset ordrens størrelse. Fri fragt tilbydes ikke ved levering til privatadresse,

Plakater leveres seperat af ekstern leverandør. Plakater kan ikke returneres. 

OBS! Plakaterner sendes altid med postnord. Pakkeinfo modtages på mail. 

Forsendelse

Vi bestræber os på at sende din ordre så hurtigt som muligt. Vores leveringstid er normalt 2-7 arbejdsdage fra bestillingsdatoen.

RESTORDRE: Bestiller du en vare der er på restordre, vil vi bestræbe os på at sende den afsted inden 10 dage. Vi vil gøre opmærksom på at der kan forekomme op til 90 dage leveringstid, alt afhængigt af leverandørens lagerstatus. Hvis ikke der står leveringstid på produktsiden, bestræber vi os på, at kontakte dig inden for 3 hverdage og aftale nærmere. 

Beløbet for køb, bliver trukket, så snart ordren er sendt fra lager.

Kundeservice

Alle henvendelser skal sendes til info@newnordichome.dk. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden 24 timer.

BETALINGSBETINGELSER

Følgende kort kan anvendes til betaling:

Visa, Mastercard & Mobilepay.

FORTRYDELSESRET

New Nordic Home tilbyder 30 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, varen er modtaget.
Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Vedlæg venligst den fremsendte kvittering eller en kopi af denne.
Hvis det ses at varen er blevet brugt og det forringer værdien af varen, mister du retten til at returnere den.
Det samme gælder for varens emballage.

Når vi har modtaget og godkendt returneringen, overfører vi hele købsbeløbet tilbage til kontoen, hvorfra betalingen er foregået.

Ved returnering af varer, betaler kunden selv fragtomkostninger.
Vedlæg ordrenummer og sørg for at gemme kvittering for, at varen er returneret.
Returvarer skal pakkes forsvarligt ind. Beskadigede returvarer, der modtages, byttes eller refunderes ikke, hvis skaden er sket på grund af fejlagtig eller mangelfuld indpakning ved returneringen.

Hvis du fortryder købet

Du bedes sende varen til følgende adresse, hvis du fortryder købet:

Milcom
Att: New Nordic Home 
Hørmarken 7
3520 Farum
Danmark
Husk at mærke pakken ‘RETUR’.

Der er ikke fortrydelsesret på fødselsplakater med egne personlige informationer. 

REKLAMATION

I følge købeloven gives der reklamationsret i 24 måneder på alle varer.
Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået i op til 24 måneder efter købet.
Disse mangler må ikke være opstået som følge af fejlagtigt brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter, at du har konstateret manglen.
Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for at være rettidig. Såfremt reklamationen er berettiget, kan du som forbruger kræve omlevering af varen, hvis den ikke medfører urimelige omkostninger for photomood.dk eller er umulig for os.

Vi vil gøre vores bedste for at løse tilfælde af utilfredshed.

Send en mail til: info@newnordichome.dk

Tlf nr.: 28601011
man-tor:17-18
fre: Lukket

PERSONDATAPOLITIK

Ingen personlige oplysninger, data og billeder som kommer newnordichome.dk i hænde, sælges eller stilles til rådighed
på noget tidspunkt til tredjepart. Vi foretager registrering af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Informationerne opbevares sikkert og kan kun tilgås af relevante medarbejdere hos newnordichome.dk.
Vi registrerer desuden alternativ leveringsadresse, hvis du indtaster en sådan under dit køb.

Vi skal bruge følgende personlige oplysninger: 
Navn, Adresse, E-mail og Telefonnummer.
Alle personlige oplysninger bruges kun til at forbedre vores service for dig som kunde.

X