OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL.
01. Ordre
Hvornår modtager jeg min ordre?
Der står estimeret leveringstider oplyst på alle produkter. Vi bestræber os efter at levere din vare efter leveringstiden der er oplyst. Har du spørgsmål til leveringstid, kontakt os venligst på mail.
Leveringstiden på min ordre er forlænget. Kan jeg annullere min ordre?
Hvis ordren har længere leveringstid end du tidligere havde set, er det naturligvis muligt at annullere (en del af) ordren. For dette kan du kontakte vores kundeservice. De vil annullere ordren for dig. Købsbeløbet ophæves og hvis din reservation stadig findes i din bank, ophæver de efter 2-5 hverdage. Når en ordre allerede er afsendt, kan den ikke længere annulleres.
Hvornår modtager jeg fakturaen for min ordre?
Når du har betalt for ordren, modtager du ikke automatisk en faktura for din ordre. Hvis du ønsker at modtage en faktura, kan dette gøres på to måder. Den første måde er via din konto i vores butik. Når du logger ind på din konto, kan du se dine ordrer og downloade fakturaen.
02. Forsendelse og Leveringing
Hvem leverer min ordre?
Vi samarbejder med flere fragtfirmaer. Herunder GLS, DHL, BRING, BFT transport og BRINK. Bestiller du møbler, der ikke kan transporteres med GLS, modtager du en mail fra os med leveringsinformation og transportselskab.
Hvor leveres min ordre ?
Du ser leveringsmuligheder på kassesiden.
Er din ordre bestilt til pakkeshop, leveres den til den valgte pakkeshop.
Nogle varer er for store til pakkeshop og kan kun leveres til din adresse.
03. Returnering af ordre
Hvor lang tid er min returret?
Vi tilbyder 30 dages returret, fra den dag du modtager din vare. Varen skal returneres ubrugt, i original emballage og i samme stand som du modtog den. Vedlæg venligst kvitteringen/ordrebekræftelse eller en kopi af den, så vi ved hvilken ordre det omhandler, når vi modtager din vare retur.
Hvis vi ser varen har været taget i brug ved modtagelse, mister du retten til returnering. Modtager vi din returvare i ødelagt emballage, mister du ligeså retten til returnering. (Du har naturligvis retten til at pakke din vare ud af papkassen og se varen). Læs mere under afsnittet Returnering her.
Hvordan returnere jeg min vare
Du står selv for dine returneringer og omkostninger for denne. Du kan bl.a. returnere i din lokale pakkeshop v. små forsendelser. Du kan bestille en returlabel hos GLS her: https://send.gls.dk
OBS. VI TAGER IKKE I MOD RETURFORSENDELSER MED FRAGTFIRMA DAO, DA DE LEVERER OM NATTEN, HVOR LAGERET ER LUKKET!
Du har også mulighed for at bestille returlabels via os. Ønsker du hjælp til returnering. Læs mere her.
Returneringsadresse (Bemærk du skal sende retur til vores adresse og ikke til en pakkeshop. Vi afhenter ikke pakker hos pakkeshops)
New Nordic Home
Bregnerødvej 132B, stuen
3460 Birkerød
Danmark
HUSK at ligge en seddel i din kasse med det ordrenummer og navn som returneringen omhandler, ellers kan vi ikke finde dig i vores system.
Når vi har modtaget varen til retur, tager det 5-14 arbejdsdage, før de refunderede penge vises på din konto. Refusion til Mastercard kan tage op til 45 arbejdsdage.
04. Ombytning og reklamation
Min vare er defekt ved modtagelse, hvad gør jeg?
Oplever du, at du har modtaget en defekt vare, skal du kontakte newnordichome.dk hurtigst muligt på mail dog inden 7 hverdage. Vi skal have billeder af fejl og mangler, for at kunne vurdere sagen. Du hører fra os inden for 48 timer i hverdage. Husk altid at gemme din emballage, da vi skal bruge originalemballage i tilfælde af at varen skal retur til leverandør.
KRAV I FHT. SPEJLE
Spejle er en skrøbelig genstand. Hvis du finder fejl på dit modtagne spejl, skal vi have reklamationen inden varen tages i brug og inden for 7 hverdage efter modtagelsen. VIGTIGT – Gem originalemballage, da varen skal retur i denne hvis fejl.
Vi accepterer ikke nogen reklamationer efter at varen er taget i brug.
Vi vil gøre vores bedste for at løse sager med utilfredshed.
Send en e-mail til: [email protected]
Hvordan ombytter jeg min vare
Ønsker du f.eks. din vare i en anden størrelse eller farve, skal du returnere din vare som normalvis og ligge ordre på den nye vare du øsnker.